Lejebetingelser for Nettofest komplet

Bookning af udstyr

Det er nemt at booke hos Nettofest.dk. Vi skal bare vide hvad du skal bruge, hvor mange gæster du får, og hvilken dato festen holdes. Når der bookes betales der 15% af det samlede beløb forud. De 15% bliver trukket fra den endelige lejepris. Resten af beløbet, samt en depositum på 1500 kr betales når udstyret hentes/leveres. BEMÆRK AT UDSTYRET FØRST ER BOOKET NÅR MAN HAR FÅET TILSENDT EN FAKTURA MED AFTALEN, OG DENNE ER BETALT! Når en faktura er betalt, har man samtidig accepteret vores lejebetingelser.

Ved bookning skal vi bruge:

  • Fulde navn
  • Adresse
  • Postnummer og by
  • Telefon nummer
  • E-mail adresse

Depositum

Der er et depositum på 1500 kr. når du lejer en trailer. De 1500 kr dækker når noget går i stykker, forsvinder, eller ikke er rent. Såfremt at der er ødelagt eller bortkommet for mere end 1500 kr. vil man blive gjort økonomisk ansvarlig for resten. Såfremt du booker flere ting, vil depositummet aldrig overstige 1500 kr. Depositum bliver betalt tilbage 1-4 dage efter tilbage leveringen via bankoverførsel. De 1500 kr. er inkl. moms. Depositummet opkræves først ved afhentning.

Trailere (Nettofest komplet)

For at køre med vores trailere skal du selvfølgelig have et kørekort, være i stand til at køre bil, samt have en bil som lovligt må trække 1300 kg. Vores trailere kan trækkes af de fleste mellem store biler. Det står på bilens registreringsattest hvad bilen må trække. Traileren skal altid låses og trailerens tilkobling skal sikres med trailerlås. Nettofest.dk kan ikke holdes ansvarlig for om din bil må trække traileren.

Når festen er slut og traileren igen fyldes, er det vigtigt at der kommes det rigtige udstyr i de rigtige kasser, samt det rigtige antal. Alt service pakkes omhyggeligt ind i viskestykker, således så porcelænet ikke gnider op af hinanden.
Alle vinglas sættes på glassets fod i kasserne. De tungeste papkasser sættes nederst, og stole sættes så de ikke vælter under kørsel. Kaffekander skyldes, og kandes gevind rengøres. Stolevognen må under igen omstændigheder lægges hen over stolene. Borde skal altid tørres af med opvredet karklud og stolene skal altid støvsuges. Bestik bundtes med elestikker 10 og 10 

Det er din pligt som lejer at aflevere udstyret rengjort så det er klar til næste lejer. Afleveres der noget som ikke er rent, trækkes 10 kr fra depositum pr del. Endvidere betales 375 kr+moms i timen for ekstra tid der bruges. Der må under ingen omstændigheder kommes service som ikke er rent ned i kasserne. Aflever altid vores ting som du som kunde selv ønsker at modtage det. Vores koncept er 100% afhængig af at lejere aflevere udstyret rent og i orden.  

Borde og stole

Vores polstrede stole må ikke anvendes på græs eller jord. Næste kunde kan være fru Hansen som skal bruge stolene på hendes hvide tæpper, og så har vi balladen. I øvrigt kan stolens ben synke ned i græsset, og dermed bukke. Vi anbefaler ALTID at lægge gulv i telte. Det giver også en meget bedre komfort. Der må ligeledes ikke komme dyr på vores stole, og man må ikke stå på stolene med fodtøj. Gør os venligst opmærksom på hvis der bliver spildt på en stol, så vi kan få den renset inden næste udlejning. Stole SKAL ALTID støvsuges efter brug. Vores klapstole må gerne benyttes på græsplæne. Borde skal efter brug tørres af med en våd klud. Der kan sagtens forekomme små huller/ridser og lignende på borde, hvilket betragtes som normal slidtage

Telte

Undgå brug af klisterbånd på telt og stænger. Brug strips og snor i stedet for. Hav altid en ildslukker i teltet. Grene og buske må ikke røre ved teltet. Pas generelt på med gnister og ild. Ved opvarmning gælder almindelig sund fornuft. Læg teltet pænt sammen, og fortæl os hvis det er vådt, eller hvis noget er gået i stykker. (Der er garanti på teltene)

Ved varslinger om orkan lignende tilstande kan Nettofest.dk annullere aftalen om udlejning af telte. Lejeprisen bliver betalt tilbage, men vi kan ikke holdes ansvarlig for omkostninger dette ellers måtte medføre.

Telte bindes altid fast til undergrunden med barduner og pløkker.

De små skruer på fittings skal KUN lige spændes til, det falder ingen steder.

Gulv

Vær opmærksom på at gulvet følger terræn. Er græsplænen ujævn, så bliver gulvet det også. Nettofest.dk kan aldrig holdes ansvarlig hvis gulvet ikke ligger optimalt eller er ujævnt. Gulvet stables efter brug på pallerne med ALLE tapper samme vej og gulvet vaskes ALTID efter brug. Er gulvet ikke rent ved aflevering, trækkes 20 kr pr m2. Gulvet må gerne være vådt ved aflevering.

Slushicemaskiner

Maskinerne må ikke transporteres på trailere. Der må gerne hældes spiritus i maskinerne, men FØRST efter det er frosset. Hældes spiritus i inden, bliver det aldrig til slushice. Pas på trægulve, møbler osv. Maskinerne KAN blive utætte, eller skyde en beholder af. Nettofest.dk kan aldrig holdes ansvarlig for evt. skader og lignende som skyldes slushicemaskiner. Det er lejers ansvar at holde øje med maskinen, og sikre at den kører optimalt. Maskinerne må aldrig repareres eller adskilles 

Rettigheder 

Alt udstyr tilhører Nettofest.dk, og må ikke videre udlejes eller sælges. Lejer har i hele lejeperioden det fulde ansvar ved misligholdelse, trafik skade, tyveri, hærværk, brand eller bortkomst. Med andre ord skal det lejede returneres i samme stand som ved modtagelsen. Intet må adskilles eller forsøges repareres. Alt lejet udstyr skal beskyttes imod vind og vejr.  Fortæl os hvis noget går i stykker. Selvom depositum er betalt tilbage, vil du blive faktureret hvis vi senere opdager skader på feks et telt

Reklamation 

Vi har gået alt igennem, og vi har tjekket at tingene er rene og i orden, samt talt tingene op, så der er det antal ting som der står på kasserne. 

Mangler der noget, eller er noget mod forventning ikke tilfredsstillende, så send os en besked og billeder på vores mail, slagelse@nettofest.dk. Vi kan naturligvis sagtens tælle forkert eller overse noget, derfor er det vigtigt at I går udstyret igennem når I kommer hjem. Har vi ikke hørt fra Jer inden 24 timer efter I har modtaget vores udstyr forventer vi at alt er i orden, og ansvaret er hermed lejers.

Der kan forekomme kalkaflejringer på glas og bestik hvilket er acceptabelt, og går altså ikke under begrebet ”beskidt”.  Disse kalkaflejringer fjernes let med et viskestykke. For at opnå helt blanke glas og bestik er det forventeligt at det pudses efter med et viskestykke inden borddækning. Vores standard skal matche hvad man finder i et forsamlingshus, hverken mere eller mindre. 

Aflevering af udstyr efter fest

En festudlejer har også brug for weekend, bare nogen gange. 🙂 Det er derfor IKKE muligt at aflevere udstyr Lørdag og Søndag. Aflevering sker mandag mellem 10.00 og 17.00, med mindre andet er aftalt. Der holdes middagslukket fra 12.00 – 13.00

Lejeperiode 

Vi er meget fleksible med lejeperioden. Vi bruger ikke døgnleje, og en lejeperiode er ofte 4-6 døgn. Det er meget vigtigt at udstyret afleveres på det aftalte tidspunkt. Bliver udstyret ikke afleveret rettidigt, vil en ny lejeperiode blive faktureret. 

Levering af udstyr

Det er muligt at få leveret sit udstyr. Levering menes som kantstens levering, og der bæres IKKE om i haven, op ad trapper osv. Når vi igen henter, gælder samme princip. 

Afbestilling

Når man booker udstyr hos Nettofest.dk betales der 15% af den samlede ordre forud. De 15% bliver ikke refunderet ved afbestilling. Fortryder du aftalen, så fortæl os det i god tid. Afbestilles udstyret, eller dele af udstyret, med en varsel på 14 dage, faktureres 50% af lejebeløbet. Afbestilles udstyret, eller dele af udstyret med en varsel på 1 uge, faktureres 100% af lejebeløbet.

BEMÆRK AT DER ER INGEN YDELIGERE OMKOSTNINGER END DE 15% VED AFBESTILINGER I FORHOLD TIL RESTRIKTIONER VEDR. COVID-19!!

Ansvarsfraskrivelse

Nettofest.dk kan ikke holdes ansvarlig for omkostninger, problematikker, fejl, misforståelser eller gener som skyldes vores produkter eller evt manglende levering.