Nettofest komplet

Dét her - det er smart

Vores koncept er, at man billigt, nemt og overskueligt skal kunne holde fest.  Med “Nettofest komplet” betaler man hverken 2 kroner for en gaffel eller 3 kroner for et vinglas. 

I stedet for lejer man en komplet trailer som er pakket til dig og dine gæster med alt hvad der skal bruges til festen. Faktisk er der hele 1035 enheder på en trailer til 50 personer. En ”Nettofest-komplet” er en Cargotrailer, med borde, stole og service som er pakket til 30, 40 eller 50 personer. Værd at bemærke, er at det selvfølgelig er de polstrede lækre stole som er i vores trailere.

Får i flere end 50 gæster, så er det muligt at ”Tune” traileren i det omfang det måtte være nødvendigt. 

Du kan læse om vores tunsæt her.

Kommer der flere end 80 gæster, så anbefaler vi at man lejer 2 trailere. Du vil spare mindst 50% ved at vælge vores “Nettofest komplet” i forhold til hvad andre udlejere tager for tilsvarende udstyr. Faktisk har vi fra kunder fået at vide at de har sparet op imod 70% ved at vælge Nettofest.dk. Vi er pt. de eneste, og i hvert fald de første med netop dette koncept. Det er vi naturligvis stolte over, men vi er endnu mere stolte over den stribe af glade og tilfredse kunder vi har haft gennem tiden. Læs gerne alle vores anmeldelser på Facebook og Trustpilot. 

Vores Nettofest komplet er simpelt, overskueligt, smart og billigt. Vi anbefaler at booke i god tid. 

OBS: Vores trailere vejer totalt 1300 kg, og er med bremser. De kan derfor trækkes af de fleste almindelige familie biler. Du kan læse på din bils registrerings attest om din bil må trække traileren. 

BEMÆRK: Der er IKKE telt og gulv med i traileren, og der er ikke plads til telt og gulv i traileren.

KOMPLET TRAILER

Op til 30 personer:

2800,-

KOMPLET TRAILER

Op til 40 personer:

3100,-

KOMPLET TRAILER

Op til 50 personer:

3400.-

Hvad indeholder traileren?

Traileren du lejer bliver pakket til det antal personer som vi har aftalt. Prisen i parentes er den pris det koster hvis noget går i stykker. Beløbet for ting som evt er gået i stykker trækkes fra depositummet når den igen er talt op) . Alt service SKAL i øvrigt afleveres rengjort. Beskidt service afregnes også af depositum. Depositummet betales tilbage inden for 3 dage efter aflevering, og sker via bankoverførelsel.

  • Stolevogn (erstatningspris 500 kr)
  • Polstrede kvalitets stole (erstatningspris 400 kr)
  • Borde 180×75 (erstatningspris 350 kr)
  • Flotte rødvinsglas (erstatningspris 35 kr)
  • Flotte hvidvinsglas (erstatningspris 35 kr)
  • Flotte champagneglas (erstatningspris 35 kr)
  • Likørglas (erstatningspris 35 kr)
  • Vandglas (erstatningspris 25 kr)
  • Kaffekopper (erstatningspris 45 kr)
  • Underkopper (erstatningspris 35 kr)
  • Kagetallerkener (erstatningspris 35 kr)
  • Middagstallerkener (erstatningspris 35 kr)
  • Forretstallerkener (erstatningspris 35 kr)
  • Dybe tallerkener (erstatningspris 35 kr)
  • Små knive (erstatningspris 20 kr)
  • Små gafler (erstatningspris 20 kr)
  • Middagsgafler (erstatningspris 20 kr)
  • Middagsknive (erstatningspris 20 kr)
  • Spiseskeer (erstatningspris 20 kr)
  • Theskeer (erstatningspris 20 kr)
  • Saltbøsser (uden salt) (erstatningspris 35 kr)
  • Peberbøsser (uden peber) (erstatningspris 35 kr)
  • Kaffekander (erstatningspris 200 kr)
  • Thekander (erstatningspris 200 kr)
  • Flødekander (erstatningspris 50 kr)
  • Sukker dispenser (erstatningspris 50 kr)
  • Blomster vaser (erstatningspris 100 kr)
  • Glaskander til vand (erstatningspris 100 kr)
  • Lysestager til fyrfadslys (erstatningspris 20 kr)